czwartek, 31 stycznia 2013

Organizuję Candy dla babeczek :)

Postanowiłam zorganizować Candy

Pierwsze w mojej blogerskiej karierze:)
 


Zasady powszechnie znane:
1. W komentarzu pod postem zgłosić chęć uczestnictwa w zabawie.
2. W panelu na swoim blogu umieścić podlinkowany powyższy banerek.
3. Osoby, które nie posiadają bloga - proszę o pozostawienie adresu e-mail.
4. Zgłoszenia przyjmowane do 7 marca do godz. 23:55
5. Losowanie 8 marca.



Do zdobycia uszyta przeze mnie: panna Agatka :)




Laleczka jest z serii samodzielnie stojących.






Szara sukieneczka, fioletowy płaszczyk i buciki. Ogniście rude włoski.


















Ciało bawełniane.

Wzrost: 30 cm














Zapraszam do zabawy :)

42 komentarze:

  1. Zgłaszam chęć :) Piszę się na to :D
    Bardzo ładna laleczka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja pierwsza- Agatka jest piękna i dla mojej córki Agatki byłaby cudowną przytulanką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna!
    I ma imię mojej córeczki:)
    Zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się piszę : ) Laleczka jest urocza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna lala, i mam siostrę Agatę, byłaby do kompletu. Staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej stojącej jeszcze na "żywo" nie widziałam;-)
    Zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. oh fantastyczna i te włooooosy ! zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zapisuję ;-))

    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuje się :) i zapraszam na moje candy jeśli masz ochotę :) prawie ostatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna laleczka dlatego z wielką chęcią zapisuję się do candy.Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopisuję się do zabawy i zapraszam na moje candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bawię się ;) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, zapisuję się na candy z ogromną przyjemnością. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna laleczka bardzo mi sie podoba. Oczywiście zgłaszam sie do Candy. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w twórczości.

    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Staję w kolejce a tym pięknym rudzielcem.
    Gorąco pozdrawiam!

    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna lala. Chętnie ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna! Włosy cudowne!!!!!!!! Bardzo, bardzo chętnie przygarnęłabym... dla córci
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodka więc ustawiam się i ja :) Zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli nie mas nic przeciwko to ja również się dołączę :) z chęcią powalczę o tę cudną laleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest cudowna. Zapisuję się również. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Och jaka piekna ta Panna A gatka.Jak mozna to z radoscia ja zaprosze do mojego domu.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się - Agatka jest cudna! Nadin byłaby zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Agatka jest śliczna :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam chęć, bo mam takiego Ktosia, którego chciałabym piękną lalą uszczęśliwić ;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna lala! Ustawiam się w kolejce :-). Info już w bocznym pasku mojego bloga :-).
    Pozdrawiam!
    http://made-by-viva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja, ona ma nóżki usztywnione ze tak stoi?
    Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj
      same nóżki nie są specyficznie usztywniane - lecz stopy są odpowiednio wyprofilowane. Tzn. podeszwa buta jest sztywna i ona utrzymuje lalę w pozycji pionowej.

      Usuń
  29. Lala na kolana powala i wstać z nich nie pozwala!!! Oczywiście dołączam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Agatka jest cudna :).
    Zdolna z Ciebie kobietka :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością dołączam do zabawy:) Lal prezentuje się świetnie w tych fioletach, które ja osobiście uwielbiam:) Trzymam za nią kciuki:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Panna Agatka u mnie będzie miała życie w kwiatkach:)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka piękna Agatka, pięknie by wyglądała w pokoju mojej córci. :) Oczywiście kolejkuję i ide rozglądać sie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lala cudna - aż chciało by się być dzieckiem .
    iwona.101@interia.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zgłaszam po tak uroczą Agatkę :-)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń