niedziela, 1 kwietnia 2012

W marynarskim stylu

Powstała nowa lala - w marynarskim stylu.
Robiona na wzór lalek Tilda.

Tak jak poprzednio ciałko z płótna bawełnianego.
Natomiast strój (spodnie+ butki  + kołnierz) powstał z pasiastej tkaninki, której kupon ostatnio udało mi się dostać w mojej ulubionej pasmanterii.
Sukienkę uszyłam z płótna lnianego.



Włoski z brązowej czesanki fikuśnie skręcone w "baranka"


Lala ma 46 cm.

Jestem z niej bardzo dumna, coraz lepiej odwraca mi się cieniutkie kończyny na prawą stronę i robótka szybciej idzie. 


Aaaa... no i stópki! w typowo letnich butkach wiązanych wokół kostek, wydaje mi się, że pasują do nadmorskiego stroju...
Ach, tak teraz na plaży być i obserwować sunące po niebie chmury słuchając szumu fal..




Teraz realizuję zamówienia biżuteryjne, w związku z tym maszynę muszę niestety odstawić na bok..


8 komentarzy:

  1. Podoba mi się laleczka i butki też

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :-)
    Taka poważna siedzi w tych swoich okularach :-))
    Ślicznie ubrana - butki super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fantastyczna. Taka majestatyczna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no no no , jak tak dalej pójdzie to zrobisz lalkową rewolucję, co jedna to piękniejsza, a ta ma włosy bombowe, wszędzie lale mają długie proste, a tu taka odmiana! świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !! Pięknie jest ubrana i te okularki :))Cudna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Idzie Ci coraz lepiej, naprawdę fajna lalka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te szyte lalki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń