czwartek, 8 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster blog

Edycja z dn. 12.11
Tym samym wyróżnieniem obdarzyła mnie Aleksa
Dziękuję :)

Od Krasnalka dostałam wyróżnienie:)



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Bardzo dziękuję:) jestem zaskoczona niezmiernie, ale tak przyjemnie:)

Być może ponowie postąpię niepoprawnie społecznie, ale  żadnego z zaprzyjaźnionych mi blogów nie wyróżnię.. za bardzo cenię Was wszystkie / wszystkich.

Jedną z zasad jest odpowiedzenie na 11 pytań, i zadanie kolejnych jedenastu następnym wyróżnionym.

A więc wypełniam moją powinność i odpowiadam na pytania zadane przez Krasnalka:

1.czemu zajmujesz się rękodziełem?
odpręża mnie, to ucieczka od codzienności
2.jaką lubisz porę roku?
jesień, długie wieczory z mnóstwem pomysłów do zrealizowania
3.co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
tworzyć, czytać
4.jaki lubisz kolor?
zielony, pomarańczowy, amarantowy, turkusowy..za dużo, nie mam ulubionego:)
5.największe marzenie?
 zrealizować wszystko o czym myślę
6.czego chcesz się nauczyć/rękodzieło/?
koronki klockowej
7.czemu prowadzisz bloga?
 lubię kontaktować się z ludźmi,, i przynależeć do określonej grupy społecznej
8.czy fb jest lepszy od bloga?
niekoniecznie, blog jest bardziej osobisty
9.co Cię drażni u innych?
wieczne niezadowlonie 
10.kto to jest przyjaciel?
ktoś, kto zawsze Cię wysłucha


No a teraz moje pytania. Nikogo nie wyróżniam, ale każdy kto zgodnie z zasadami zabawy na nie odpowie może czuć się wyróżniony:)

1. Twoja ulubiona technika tworzenia
2. Druty, szydełko, czólenko, igła, pędzel i płótno, decu ?? coś innego?
3. A najbardziej lubię...
4. Najcenniejsza cecha u znajomych to..
5. Teatr czy kino?
6. Włóczka czy czesanka?
7.  O poranku herbata czy kawa?
8. Dżem czy marmolada?
9. Jesteś nocną sową czy porannym skowronkiem?
10. Ile minut dziennie spędzasz nad robótkami?
Dziękuję

3 komentarze:

  1. U mnie również zostałaś wyróżniona! Zapraszam! http://curiouscreativeness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. G R A T U L U J Ę.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń